Ліцензія на провадження освітньої діяльності
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА Росавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Закон України «Про освіту»
САМОАНАЛІЗ ОСВІТНІХ І УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ РОСАВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ
Правила прийому до закладу освіти
Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2021/2022 навчального року
Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-362 "Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”
Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-363 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.”
Лист Міністерства освіти і науки України від 07.07.2021 № 1/9-347/26-04/19995/2-21 “Щодо окремих питань організації харчування у 2021-2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти”
Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.05.2021 № 498 “Деякі питання проведення у 2022 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти”
Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”
Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 вересня 2020 р. № 1096 “Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів нової української школи”
Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020 “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”
Лист Міністерства освіти і науки України від 01 вересня 2020 року № 1/9-499 «Щодо особливостей проходження профілактичних медичних оглядів учнів».
Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”
Сценарії Першого уроку 2021/2022 навчальному році
Збірник календарно-тематичних планувань для 1 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань для 2 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань для 3 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань для 4 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань уроків зарубіжної літератури на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань з української мови та літератури на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань з математики на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань з англійської мови на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань з історії та правознавства на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань з біології на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань з хімії на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань з фізики та астрономії на 2021-2022 н.р.
Збірник календарно-тематичних планувань з географії на 2021-2022 н.р.
Державні стандарти
Освітні програми
- Наказ МОН України від 20.04.2018 №407 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня»
- Наказ МОН України від 21.04.2018 №268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти»
- Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я. 1-2клас
- Типова освітня програма розроблена під керівництвом Шияна Р.Б. 1-2 клас
- Наказ МОН України від 20.04.2018 №405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня»
- Наказ МОН України від 20.04.2018 №406 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня»
- Наказ МОН України від 20.04.2018 №408 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня»
- Наказ МОН України від 25.06.2018 №693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими потребами»
- Наказ МОН України від 12.06.2018 №627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими потребами»
- Наказ МОН України від 21.06.2018 №668 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими потребами»
Методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів
- Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання
- Організація освітнього процесу в умовах карантину.
Методичний порадник 2020/2021
Методичний порадник: організація та зміст освітньої діяльності у 2020/2021 навчальному році : інформаційно-методичний збірник / за заг. ред. Н. М. Бендерець, О. В. Матушевської. Біла Церква : КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», 2020.
Редакційна колегія: Н.М. Бендерець, О.В. Матушевська, В.А. Ткач
ЗМІСТ
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
РОЗДІЛ ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
РОЗДІЛ VІ. ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
РОЗДІЛ VIІ. ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ
РОЗДІЛ VІІІ. ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ.
РОЗДІЛ ІХ. НАУКОВЕ І МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТЯН
Дошкільна освіта
- «Лист МОН № 1/9-419 від 02.07.19 року «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»
- Наказ МОЗ № 234 від 24.03.16 року «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів»
- Наказ МОЗ № 435 від 29.05.13 року «Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’я, які надають амбулаторно-поліклінічну та стаціонарну допомогу населенню, незалежно від підпорядкування та форми власності»
- Лист МОН № 1/9-454 від 02.09.16 року «Щодо організації роботиз музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»
- Лист МОН № № 1/9-535 від 06.11.15 року «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»
- Лист МОН № 1/9-473 від 18.09.14 року «Щодо вирішення окремих питань діяльності керівників гуртків дошкільних навчальних закладів»
- Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти №1.4/18-3082 від 26.07.10 року «Інструктивно-методичні рекомендації «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі»
- Лист МОНмолодьспорт №1/9-198 від 16.03.12 року «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період»
- Лист МОН №1/9-803 від 12.11.13 року «Про дотримання чинного законодавства України при наданні додаткових освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах»
- Лист МОН №1/9-411 від 13.08.14 року «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи груп для дітей старшого дошкільного віку при загальноосвітніх навчальних закладах»
- Лист МОН № 1/9-482 від 23.09.14 року «Щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах»
- НАКАЗ МОН № 446 від 20.04.2015 року «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власност»
- Лист МОН № 1/9-561 від 20.10.16 року «Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами»
- Лист МОН № 1/9-456 від 02.09.2016 року «Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах»
Початкова школа
- Наказ МОН України від 23.03.2018 №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи»
- Наказ МОН України від 13.07.2017 №1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня»
- Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу до листів МОН України від 18.05.2018 № 2.2-1250 та від 21.05.2018 № 2.2-1255
- Свідоцтво досягнень учня початкової школи
- Лист МОН № 1/9-249 від 19.04.2018 року «Інструктивно-методичні рекомендаціїщодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»
- Наказ МОН України від 05.03.2018 №223 «Про упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес перших класів закладів загальної середньої освіти»
- Лист МОН України № 1/9-190 від 02.04.18 року «Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи»
- Методичні рекомендації до технології «Шість цеглинок»
Основна, старша школа
- Наказ МОН № 804 від 07 червня 2017 року Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
- Наказ МОН від 14.07.2016 №826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
- Лист МОН від 29.10.2007 N 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів».
- Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-9 класи)
- Наказ МОН від 13 квітня 2011 року №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (10-11 класи)
Навчання дітей з особливими освітніми потребами
- Наказ МОН України від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
- Нормативно-правова база корекційної та інклюзивної освіти ЗЗСО
- Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти у ЗДО
- Наказ МОН України від 03.05.2018 №447 «Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів»
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 № 732 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в ЗНЗ».
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.04.2017 № 635 « Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах».
- Лист МОН України № 2.5-281 від 05.02.2018 року «Роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах»
Організація освітнього процесу
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрований в Міністерстві юстиції України (6 березня 2002 року за № 229/6517), зі змінами
- Постанова Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року №684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів»
- Лист МОН України № 1/9-249 від 18.05.2018 року «Роз’яснення щодо окремих питань зарахування до спеціалізованих шкіл (класів) з поглибленим вивченням окремих предметів , гімназій (гімназій-інтернатів, ліцеїв (ліцеїв-інтернатів), колегіумів (колегіумів-інтернатів) державної та комунальної власності»
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367«Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти»
- Лист МОН України № 1/9-322 від 18.05.2018 року «Роз’яснення щодо порядку поділу класів при вивченні окремих предметів»
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762«Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього закладу до наступного класу»
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2015 № 291«Про затвердження Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти»
- Лист МОН України № 1/9-399 від 20.06.2018 року «Щодо середнього документа про повну загальну середню освіту»
- Лист МОЗУкраїни № 118-01/89 від 29.03.2018 року «Щодо використання медичних форм для зарахування дітей до загальноосвітнього закладу освіти»
Ведення документації
- Наказ МОН від 03.06.2008 №_496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"
- Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
- Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності".
- Методичний лист щодо заповнення журналів з української мови та літератури, світової літератури (Лист МОН України від 21 серпня 2010 року № 1/9 – 580).
- Наказ МОН № 1362 від 07.12.2018 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповненняКласного журналу учнів першого класу Нової української школи»
- Наказ МОН №676 від 25.06.2018 року «Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти»
- Лист МОН № 1/9-596 від 03.10. 2018 року «Лист-роз’яснення щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти
Навчальні кабінети
- Наказ МОН №601 від 20 липня 2004 року "Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів".
- Наказ МОН від 09 грудня 2009 р. №1114 "Про затвердження Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів".
- Наказ МОН від 14 грудня 2012 № 1423 "Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів".
- Наказ МОН від 22.06.2016 №704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"
- Наказ МОН від 26.06.2017 року № 709 Про визнання такими, що втратили чинність,Державні санітарні правила та норми «Влаштуванняі обладнання кабінетів комп'ютерної технікив навчальних закладах та режим праці учнівна персональних комп'ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98.
Виховна робота
- Наказ МОН № 641 від 16 червня 2015 року «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах»;
- Наказ МОНвід 07 вересня 2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».
- Лист МОН 1/9-413 від 27.07.17 року Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році
- Лист ІМЗО від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 “Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”
- Наказ МОН № 768 від 16 липня 2015 року "Про національно-патріотичне виховання в системі освіти"
- Перелік програм виховної роботи, рекомендованих МОН України та науково-методичною радою КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»
- Лист МОН 1/9-429 від 04.08.17 року «Про використання у 2017/2018 навчальному році навчальних програм з позашкільної освіти»
- Навчальні програми з позашкільної освіти науково-технічного напряму
- Навчальні програми з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму
- Навчальні програми з позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму
- Навчальні програми з позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму
- Навчальні програми з позашкільної освіти фізкультурно-спортивного напряму
- Навчальні програми з позашкільної освіти військово-патріотичного напряму
- Навчальні програми з позашкільної освіти дослідницько-експериментального напряму
- Навчальні програми з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму